Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Yoloskater224

Pages: [1] 2 3
1
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Version 4 Released)
« on: January 02, 2021, 09:23:16 PM »
shoot me a dm with the balanced components tho lmao

it's ok resetti isn't gonna find out  :thumbup

2
Existing Games / Re: VR Chat Robot Wars VR
« on: December 20, 2020, 07:03:32 AM »
based

3
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Version 3 Released)
« on: November 29, 2020, 07:07:32 PM »
hell yeah  heck

4
Modifications / Re: 2018 Battlebots Pack
« on: August 17, 2020, 08:02:24 PM »
wallpaper paste  :gunz:

5
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Version 3 Released)
« on: August 12, 2020, 08:55:08 AM »
Ok, does anyone have a full list of every robot in this pack including dsl 2-3 variants, you know for like tournament use
I'm perfectly fine with typing it out myself, but there are like 600 robots and i'd rather be sure that nobody else already has one before i type it up and make my whole 3 hours worth nothing  :gunz:

Funnily enough, I had this written out on a notepad document on my computer while I was running fantasy tournaments.


I'm not sure if that's every robot, but I'd imagine it is most of them. It's 481 in total.

Dude you are  an absolute legend. thanks so much gamer! :D  :heart_smiley:

6
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Version 3 Released)
« on: August 06, 2020, 09:20:18 AM »
Ok, does anyone have a full list of every robot in this pack including dsl 2-3 variants, you know for like tournament use
I'm perfectly fine with typing it out myself, but there are like 600 robots and i'd rather be sure that nobody else already has one before i type it up and make my whole 3 hours worth nothing  :gunz:

7
Discussion / Re: EXTREMELY IMPORTANT RA2 INFO
« on: March 10, 2020, 05:41:17 PM »
I for one prefer Kill-E-Crank-E.  heck

8
Off-Topic Discussion / Re: Best RA2 mods
« on: March 10, 2020, 05:39:06 PM »
I did actually at one stage AI the 2018 battle bots pack, i never released it because i didn't hear back from the owner for permission.

The 2019 one is a must have though, that's the one i meant actually with the aI'd bots. but if i ever do get perms i will link the ai 2018 ver i did.  :dance:

9
Off-Topic Discussion / Re: Best RA2 mods
« on: March 08, 2020, 08:17:10 PM »
Gotta have the battlebots 2018 pack!   :gunz:

10
Off-Topic Discussion / Re: My third Robot Wars arena
« on: October 17, 2019, 10:39:27 AM »
We need   W A L L

11
Game Development / Re: Alternative Arena: Design to Destroy
« on: September 18, 2019, 04:36:21 PM »
Your youtube channel is suspended?

12
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Released)
« on: September 15, 2019, 09:36:58 AM »
Just out of curiosity, what is the most powerful burst motor in the game?

I'm trying to make a flipper that can OOTA really easily with just one burst, the magic snapper isn't really enough.

13
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Released)
« on: September 13, 2019, 03:42:04 PM »
I used Peazip, and it happen again.

No offence, but please throw you computer in a very deep ditch and run as far away as possible.

Honestly, i haven't seen one thread that doesn't have you posting about how everything has a virus  :laughing

14
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Released)
« on: September 05, 2019, 03:06:30 PM »
You dont need any tools
Go into the AI folder and copy bot files from the team folders

Yeah i was just asking in case you already had the dsl3 files lying around, time for 30 min of actual effort  :confused:
Someone should totally make a tool that takes all bots out of all ai teams and automatically adds them to robot designs to save the painstaking process lol

15
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Released)
« on: September 05, 2019, 12:51:54 PM »
Oh is there any chance you can add the dsl3 bots to the robot designs folder? at the moment they are nowhere to be found. or if there is a way to do this with one of the tools then tell me :)

16
Modifications / Re: IDEA: Everything mod?
« on: September 05, 2019, 10:51:19 AM »
It's been a while fellas


Started working on this properly, I'm just combining replicas from different mods over time.
Robots I'm using:
Resetti's Replicas AI
Alphasim's RWAI
Alphasim's RWRA2
WhamettNuht's Roaming Robots AI
WhamettNuht's RW2013 AI
RWRA2
DSL2

If I get permission to release this from the original builders, would anyone be interested in downloading this? What other mods could I combine?

This is just a work in progress so far

Oh man! This would be so damn epic. That is a f*** ton of robots though so good luck with making it!

17
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Released)
« on: September 03, 2019, 10:31:23 AM »
Yes, but then it says "Threat detected".

Maybe disable antivirus for a few min so you can install it?
I promise you it's not a virus, why would anyone infect RA2 lol

18
Custom Components Showcase / Re: Redalert's Mods!
« on: August 31, 2019, 12:00:59 PM »
you r all dodge neon

F*** you i am mazda RX7

19
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Released)
« on: August 31, 2019, 11:58:44 AM »
I was thinking more on the lines of every bot that is in the release not just the ones that have been added in the update, there is probably a low chance anyone has one but i mean it's best to at least try  :dumb)

20
Modifications / Re: Resetti's Replicas AI Mod (Released)
« on: August 31, 2019, 10:00:23 AM »
Is the download link for the updated version a full game or an add-on coz if it's the full game I don't really wanna spend ages downloading and extracting files that I mostly have with the older version.

Full game w/ new rosters/components/tools etc

Yeah, although the tools are a bit excessive. There is a whole copy of RA1 included and the RA2 Tech demo for seemingly no reason other than to increase file size.
Anyone have a list of every robot that comes in this pack? there are so damn many of them lol

Pages: [1] 2 3